İLETİŞİM
Yayınlar
 

Yayın | 2004-09
FAG Wheelset Bearings in Automated Subway Trains in Nuremberg/Germany

 
Metrolar/Hafif Metrolar

Nuremberg Metrosu

 
 
 
 

Tam Otomatik Nuremberg Metrosu'ndaki FAG Tekerlek Seti Rulmanları

2006 yılı itibariyle, Almanya'da SIEMENS AG tarafından geliştirilen ve üretilen yeni nesil sürücüsüz tam otomatik araç, Nuremberg'de yeni oluşturulan U3 metro hattında işletmeye konmuştur. Önceki modelden farklı olarak yeni DT3 araç tipinde, sürücü kabini ve ikili vagonun geçiş yolu yerinde panoramik bölüm bulunmaktadır.

Yüksek güvenlik, düşük enerji tüketimi, çok işlevlilik, filonu esnek ve ihtiyaca yönelik özellikler ile otomatik çalıştırmanın yüksek yatırım maliyetleri dengelenir

Klasik araçlar maksimum 200 saniye aralıklarla hareket ederken, tam otomatik çalışmada 100 saniye aralıklarla hareket mümkündür ve bu da, araçların en sıkışık zamanlarda çok kısa sürede hazır olmaları anlamına gelir. Güzergah ve araç arasındaki sürekli veri alışverişi, güvenli çalışmayı sağlar. Yolcu kompartımanında ve metro istasyonlarındaki video gözetimi, kontrol merkezinin anında tepki vermesine imkan verir.

2007'ye kadarki geçiş döneminde, klasik ve otomatik trenlerin ray sistemini paylaşmaları ilk defa oluşmuştur.
FAG, DT3 şasisi için tekerlek seti rulmanlar (rulmanlar ve yuvalar) sağlamaktadır.