İNFOGRAFİK
İNFOGRAFİK: Tekerlek Göbeği Tahriği

Tekerlek Göbeği Tahriği

İNFOGRAFİK: Akıllı Hibritleme 48 V ile

Akıllı Hibritleme 48 V ile

İNFOGRAFİK: Modüler Hibrit Modül

Modüler Hibrit Modül

İNFOGRAFİK: Fren Enerjisi Geri Kazanımı

Fren Enerjisi Geri Kazanımı

Yayınlar
 

Otomotiv Ürün Bilgileri | 2014-07
E-Wheel Drive

 
 

Otomotiv Ürün Bilgileri | 2014-07
High-voltage Electric Axle

 
 

Otomotiv Ürün Bilgileri | 2014-07
48-Volt Hybrid Module

 

Electrification of the Drive Train

 
İLETİŞİM
Otomotiv

eMobility Sistemler Bölümü

Schaeffler, eMobility Systems departmanını alternatif tahriklere daha verimli bir şekilde odaklanabilmesi için kurmuştur. Bu tesiste, tüm dünyadaki Schaeffler şirketlerinin elektrik mobilite uzmanlığını bir araya getiriyoruz. Birkaç yüz mühendis, yeni sistem ve birimler geliştirmek için disiplinler arası ağlarda burada işbirliği içindedir ve bu faaliyetler hiçbir şekilde dört teker üzerindeki mobilite ile sınırlı değildir.

EMobility Sistemleri departmanı kendisini, kendi kendine yeten bir birimden çok, daha açık bir konsept olarak ele almaktadır: Sanayi ortakları ve üniversiteler ile işbirliği sadece istenen bir şey değil, aynı zamanda gereklidir. Geliştirme sürelerini hızlandırır ve araştırma ilerlemeleri olarak geliştirilen yeniliklerin gelecekteki kullanıcılarından geri bildirim elde etmenize yardımcı olur.

 
  E-Wheel Drive Tahrik Kavrama Göbeği
İndir
 
 
 
 
Close

Schaeffler'in E-Wheel Drive elektrikli tahrik kavrama göbeği, yarının mobilitesi için en uygun çözümdür. Son derece entegre tekerlek tahrik kavrama göbeğinin bu ikinci nesil sürümünde; tahrik, yavaşlama ve sürüş güvenliği için gerekli tüm bileşenler -elektrik motoru, güç elektroniği, kontrolör, fren ve soğutma sistemi gibi- tekerlek jantına monte edilmiştir.

 
 
 

Tahrik başına 40 kW ve 2 x 33 kW sürekli çıkış gibi teknik anahtar verilere sahiptirler. Geleneksel bir okuma ile, bu sırasıyla 110 ve 90 beygir gücüne eşittir. Mevcut gelişmişlik aşamasında sıvı soğutmalı tahrik kavrama göbeği ayrıca 700 Nm'ye kadar tork sunar. Ilk olarak 2010 yılında Schaeffler'in Opel Corsa-tabanlı Schaeffler Hybrid konsept otomobilinde sergilenmiş olan ilk-nesil tahrik kavrama göbeği ile karşılaştırıldığında, mevcut E-Wheel-Drive üçte birlik bir çıkış artışının yanı sıra %75 daha fazla tork sağlar. Yüksek gerilimli tahriğin elektrik voltajı 360-420 V arasındadır.

 
  Yüksek gerilimli Elektrik Aksı
İndir
 
 
 
 
Close

Elektrik aksı ile Schaeffler, gelişmiş ve yüksek performanslı hibrit araçlar için bir başka çok ilginç ürün ailesi sunuyor. Tahrik elemanın aynı zamanda modüler bir tasarımı vardır ve böylece müşterinin özel ihtiyaçlarına göre adapte edilebilir.

 
 
 

Schaeffler'in elektrik aksı, tüm tekerlerden çekişli tahriğe sahip hibrid araçlar için ideal bir çözümdür. Buradaki yelpaze elektrikli tahriklerden ve bunlara iki elektrik motoruna sahip olan çok vitesli bir elektrik tahrik aksı olan Schaeffler'in eDifferential'ı ile bunlara bağlanabilecek şanzıman ve diferansiyellere kadar uzanır. Daha yüksek performanslı elektrik motoru tahrik gücü ve enerji geri kazanımı sağlarken, daha düşük performanslı muadili ise -tahrik modülünün diğer tarafına monte edilmiş olan- tork dağılımı sağlar. Bu, tekerleklere torkun selektif dağılımını tanımlar ve sürüş dinamiği ve güvenliğini arttırır.

 
  48-Volt Hibrit Modül
İndir
 
 
 
 
Close

Schaeffler'in 48-volt hibrit modülü, hibritleştirmeye bir giriş niteliğinde olup, CO2 emisyonlarının azaltılması için cazip bir potansiyel sunmaktadır. Manuel şanzımanlı araçlara elektrik sağlamak için olan disk şeklinde, kompakt hibrit modülü motor ve şanzıman arasında bir birim olarak kurulur. Hiçbir güç aktarma modifikasyonu veya su soğutma sistemleri gerekmemektedir.

 
 
 

48-volt hibrit modülünün ana bileşenleri elektrik motoru (48 V / 12 kW) ve entegre otomatik kesme ve başlangıç debriyajdır. Bağlantı kesme debriyajı içten yanmalı motoru ayırır ve aracın elektrikle çalışmasını sağlar. Bir itiş debriyajı Motoru tekrar çalıştırırken yüksek konfor seviyesi sunuyor. Tüm çalıştırmalar kesme debriyajında yapılabilir, böylece ek bir motor başlangıç sistemi gerekli değildir.